۶ پاسخ

چه مارکی می‌بندی
مولفیکس سایزش بزرگتر از مای بی بی

من ۳ میبندم دیگه اینطوری نمیشه اندازه هم هست زیاد احتلاف نداره با ۳

من هنوز دو میبندم سفت میبندین شاید

من ۳ میبندم

شاید سفت می‌بندی چسبشو

اینطوری میشه

تصویر

سوال های مرتبط