وزن بچه ت چقده؟ من دوسه هفتس سایز سه میبندم.. بستگی به وزن و تپلی بچه داره
مولفیکس خیلی بده مای بی بی بگیر من 2 مای بی بی رو میبندم نم نمیده ولی مولفیکس حتی 3 ام میبندم نم میده
من ۳ میبندم سفت.نی نی الان ۵۵۰۰ هست
از ۲ ماهگی ۳ بستم
مولفیکس جذبش کمه مای بیبی ببند
من به دخترم مولفیکس میبستم نم میداد الان مای بیبی میبندم عالیه اصلا نم نمیده
من هر سایزی میبندم یکم قرمز میشه رون پاهاش و یکم رد میندازه دیگه....
الآنم دو میبندم ولی شل تر
مهرک مای بی بی بگیر اینسری ببین اونم نم میده یا نه
من برا بچه سه و نیم ماهم پنج میبندم بزرگه ولی راحته توش نم هم نمیده.
مارک مای بی بی
من بچم چن روز دیگه ۳ماهش تموم میشه تازه چند روزه سایز پوشکش ۳شده
ولی در کل سایز ۲ ام دو نوعه یکی واسه ۳تا۶کیلو یکی ۴تا۸کیلو
البته من مای بیبی استفاده میکنم اما مولفیکسم استفاده کردم همینه فقط اصلا از چسبش راضی نبودم
دو نبند دیگه
سه رو یکم کیپتر ببند
من هنوز ۱ میبندم لامصب تموم میشه برم سایز ۲ بگیرم
وزن بچتون چقدره مگ گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.