مدرسه که هیچ این مردا برن سرکار
یعنی واقعا جرات داری بچه تو بفرستی مدرسه؟
من خیلی میترسم میگم خدا کنه هم بسته باشه
من که حاضرم تو خونه اذیت کنه و آنلاین باهاش کار کنم ولی دخترم نفرستم مدرسه و خدای نکرده اتفاقی بیفته. حتی اکه بازم بشه من نمیفرستم تا کامل امنیت بشه مث قبل وگرنه این سگ زرد همیشه از پشت خنجر زده
دیگه مدرسه تمام، این جنگ ممکنه چند سال طول بکشه 🙁
اعلام کردن تا پایان جنگ غیر حضوریه
منم همینطور پسرم همش میگه حوصلم سر رفته کلا اگه سر جمع دوماه پسرم رفته باشه ۱۴تومن الکی ازمون گرفتن بی انصافا منکه راضی نیستم پولی که به زحمت با دست میاریم الکی بخورن بره به پسرم هیچی یاد ندادن کلا تا عدد۶ یاد دادن وچندتا سوره و شعر تموم خاک برسرشون کنن
به ما پیام دادن لطفا بقیه شهریه رو بزنید
آره منم ۲۲تومن الکی شهریه دادم .ولی خب الان اگر بازم بشه خودم دخترم نمیفرستم
من تا جنگ تموم نشه نمیفرستم چه باز باشه چه نباش
امسال شهریه همه پر شد😒
دختر من اذر و دی به خاطر آلودگی تعطیل بود اسفندم جنگ شد احتمالا تا اخر سال دیگه مدارس باز نشن 😐
تااخر فروردین مجازی شد
ماهم ۶۵ شهریه دادیم الکی
پسر من انلاین از ۸ تا ۱۲ کلاس داره تو فراروم زیاد فرقی نمیکنه بامدرسه انلاین میپرسه تکلیف حل میکنند زنگ تفریحم دارن
دقیقا امسال شهریه رو ریختیم تواب دخترمن هیچی یادنگرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.