اب کله پاچه و سمنو ومغزیجات من از الان دارم میخورم هم وزن دهی عالیه هم شیر مقوی میشه
بخور نوشجان ولی اگه شیر خودتو میدی ب بچه ممکنه بچه یبوست بشه من خوردم دو بار هر دو بار دیدم بچه خیلی نا آرومه و پی پی نمیکنه متوجه شدم ک از جگره و یبوست ب بچم داده چون شیر خودمو میخوره
نفخ دارن بچت دلدرد میشه.
رازیانه دم کن بخور.گندم برشته بخور.
ابگوشت و سوپ بخور.کله پاچه بخور
مامان یارا اگه میخوای شیرت زیاد شه
فقد قرص شیرافزا جوابه. من خودم 4 روزه زایمان کردم یعنی قرص شیر افزا خیلی بهترتره
اره جیگربخور نوش جونت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.