۵ پاسخ

اب کله پاچه و سمنو ومغزیجات من از الان دارم میخورم هم وزن دهی عالیه هم شیر مقوی میشه

بخور نوشجان ولی اگه شیر خودتو میدی ب بچه ممکنه بچه یبوست بشه من خوردم دو بار هر دو بار دیدم بچه خیلی نا آرومه و پی پی نمیکنه متوجه شدم ک از جگره و یبوست ب بچم داده چون شیر خودمو میخوره

نفخ دارن بچت دلدرد میشه‌.
رازیانه دم کن بخور.گندم برشته بخور.
ابگوشت و سوپ بخور.کله پاچه بخور

مامان یارا اگه میخوای شیرت زیاد شه
فقد قرص شیرافزا جوابه. من خودم 4 روزه زایمان کردم یعنی قرص شیر افزا خیلی بهترتره

اره جیگربخور نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان آرتین🤍 مامان آرتین🤍 ۱۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۵ ماهگی
مامان فسقلیام💙 مامان فسقلیام💙 ۱۱ ماهگی
مامان ســــیدامیررضا مامان ســــیدامیررضا ۱۴ ماهگی