بستگی داره بهت خوش بگذره یانه 😂
خیلی دیر میگذره
خیلی دیر میگذره ۶
همش زود گذشت جز یکی دوماه اول
واسه من شش زود گذشت ولی اخراش نه
من ماه چهار زود گذشت تو پنچ گیر کردم 😂
وای ماه هفت برای من خیلی دیر گذشت ۷سال بود انگار توی ماه ۷ گیر کرده بودم ماه شش بهتر بود
دیر میگذره ولی عوضش ۷زود میگذره
دیررر میره 😂الان این همه چش مالوندم 5ماهو یک هفته و چند روزمه هنوز خیلی مونده تا6کامل بشه
واسه من زود گذشت
واسه من پنج زود گذشت
ولی تو ۶ گیر کردم ..
برا من ک ماه پنجم نفهمیدم چطوری تموم شد
ببینم ماه ششم چطور میگذره😁
برای من دیر گذشت🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.