دمای ۳۵.۸ نرمال تازه واکسن زدم

۵ پاسخ

بله مشکلی ندارد فقط هر 4ساعت استامنوفن بهش بده

عزیزم اوج تبش توی شبه.

ار عزیزم

اره.

منم امروز واکسن زدم دمای بدن همینه

سوال های مرتبط

مامان لانیا🐣🎀 مامان لانیا🐣🎀 ۳ ماهگی
مامان عسلچه🍯



❤️❤️❤️❤️ مامان عسلچه🍯 ❤️❤️❤️❤️ ۸ ماهگی