۸ پاسخ

پسرمن۳۲۰۰بودوزن تولدش
۴ماه و۳روزکه بردمش۵۸۰۰شده بود،باید۱۹ببرمش واسه واکسن۴ماهگی ببینم وزنش چقدرشده،البته ۴روزبعدماهگردش گفت بیارش،قبلشم شنوایی سنجی داره
انقدرم استرس واکسن دارم

دختر من هفت ماهشه 7500 برا شما عالیه

خوبه گلم پسر منم دیروز واکسن زدیم ۷ کیلو ۴۰۰ بود

پسر منم همینه سه و صد بود چهارماهگی ۶۸۰۰ بود

واسه من تولدش ۴بود دیروز وزن کردم ۴ماهگی ۹شده ک گفتن عالیه

اره عزیزم خوبه رو نموداره پسر منم چند روزه دیگه چهار ماهش میشه ۵۵۰۰ مونده

بچه من ۶ ماهشه که ۶ کیلوشه
عزیزم دخترت وزنش عالشه تو این ماه

باید دوبرابر وزن اولیه بشه ک مال شما الان عالیه

سوال های مرتبط