۶ پاسخ

برای۸روز تاخیرکمه یه هفته صبر کن برو سونو یا دوروز بعد برو ببین بالا رفته

چند روز تاخیری

خوبه ولی باز باید تکرار کنی یه هفته دیگ

چند روز تاخیری

مثبته فک کنم

نه دیگ رفته بالا

سوال های مرتبط

مامان راحیل مامان راحیل هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیدین🩵🐣 مامان آیدین🩵🐣 ۵ ماهگی
مامان امیرمهدی🧿😍 مامان امیرمهدی🧿😍 قصد بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گیسو مامان گیسو قصد بارداری
مامان 🩷آوین🥹 مامان 🩷آوین🥹 روزهای ابتدایی تولد
فاطمه یاس فاطمه یاس قصد بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته هفتم بارداری
حلما حلما قصد بارداری