بچه ها آزمایش بتا دادم بنظرتون مثبته؟

تصویر
۱۷ پاسخ

خیلیم مثبته😍چند روز تاخیری

مبارکه عزیزم چشمت روشن

ارهههه

بتات خیلی بالاست
احتمال اینکه دوقلو باشه هستا
مبارکه

من تازه دادم منتظرم 🥺

مثبت 😍

چند رور تاخیر دادی ؟

اوووو چه بالا

مبارکه عزیزم😍😍😍از مثبتم مثبتتره

مبارکه باش عزیزم علائم هم داشتین
الان سنو بری ساک بارداری کاملا مشخص با این بتا

ممنون عزیزان
بلخره بعد7مااااااه انتظار

مبارک باشه باشه.ایشالا خیره برات.مثبته

مبارکه عزیزم واسم دعا کن گلم خیلی خوشحال شدم

من از این بتا سر در نمیارم چرا😐🫤

مبارکهههه عزیزم

بلهههههههه مبالکع

اره مبارک گلم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا🍓🎀 مامان فاطمه زهرا🍓🎀 ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته هفتم بارداری