سلام خانما ازمایش بتا دادم مثبته؟

تصویر
۹ پاسخ

مثبتی از 25به بالا مثبته

زود رفتی گلی
ولی مثبتی دو هفته دیگه تکرار کن

مشکوکه به بارداری

چن روز دیگه تکرار کن

خیلی زود رفتی ازمایش حداقل یه هفته پریودتون تاخیر بخوره بعد ازمایش بدین

مشکوک بارداری هستی از پنج تا 20مشکوک

بنابر رنجی که تعریف کرده ۲۵ تعریف نشده توش .من فکر میکنم طبق این آزمایش باردار نیستی .باز هم نمیدونم برای حداقل مقدار ۳۰ هست که یک هفته میشی

تاخیر داری؟؟

باید تکرار شه زود ازمایش دادی چندروز دیگه تکرارش کن

چن روز تاخیری ؟

سوال های مرتبط

مامان آنیسا مامان آنیسا ۵ ماهگی
مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فاطمه زهرا🍓🎀 مامان فاطمه زهرا🍓🎀 ۵ ماهگی
مامان دختر نازم مامان دختر نازم ۶ ماهگی
مامان ویهان و... 🩷 مامان ویهان و... 🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته هفتم بارداری
مامان شهریار مامان شهریار قصد بارداری
مامان مامان رستا مامان مامان رستا هفته بیستم بارداری