سلام خانما این ازمایش بتا مثبته یا منفی؟

تصویر
۹ پاسخ

اما بتا نزده بود گفت اگر پرید نشدی چند روز دیگه بیا بتا اندازه بزنم

برا من زده مشکوک ولی دکتر گف مثبته ولی باید بری ماما استرس دارم میترسم منفی باشه 😐

تصویر

انشاالله ماه‌ بعدی‌ مامانی‌ امیدتوازدست‌ نده‌

اول بی بی بزن بعد ازمایش بده عزیزم

منفی گلم

منفی

متاسفانه 💔

آزمایش ماه پیش منم این بود😭

منفی عزیز

سوال های مرتبط

مامان شکوفه گیلاسم🍒🤱🏻 مامان شکوفه گیلاسم🍒🤱🏻 هفته هشتم بارداری
مامان نخود فرنگی 🫛 مامان نخود فرنگی 🫛 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان رستا مامان مامان رستا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی روزهای ابتدایی تولد