۵ پاسخ

گلم بهتر دو روز صبر کنی روزه نگیری مثبت اما خیلی زود رفتی انشالله که برای دفع بد رو ۱۸۰ ۲۳۰ رفته باشه یا خیلی بیشتر😍😍😍

آره عزیزم دیر گرفته من با بتای21 هم باردار بودم

مثبت

مثبته

مثبت عزیزم

سوال های مرتبط

مامان شکوفه گیلاسم🍒🤱🏻 مامان شکوفه گیلاسم🍒🤱🏻 هفته نهم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته هشتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته هشتم بارداری