سلام بچه ها آزمایش بتا دادم ۶۷۱بود بنظرتون خوب بود؟

۴ پاسخ

مبارکه لطفا برای همه چشم انتظارا دعا کن

تاخیر داشتی؟

عالی مبارک

آره مبارکه

سوال های مرتبط

مامان نی نی خوشکله مامان نی نی خوشکله هفته نهم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته هشتم بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته سی‌ام بارداری