سلام امروز آزمایش بتا دادم ۲۰۰ بود بنظرتون خوب یابد؟

۷ پاسخ

با ۱۰ روز تاخیر

اره خوب نگران نباش من ١٥٠ بود ديگه تكرار نكردم سه تا تست مثبت انجاد دادم همونا كافين

مال من ۱۰۰بود تو ۵ هفتگی دیگم تکرار نکردم

دوسه روز بعد دوباره تکرار کن

چند روز تاخیر بتا دادی؟

منم اولین بتام 200بود

مبارک باشه عزیزم ولی ۴۸ساعت دیگه باید تکرارش کنی

سوال های مرتبط

مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تو دلیم🤰🏻♥️ مامان تو دلیم🤰🏻♥️ هفته هجدهم بارداری