۵ پاسخ

مبارکه گلم حتما لقاحت دیرگرفته عجله نکن دوباره بعد ۴۸ساعت تا۷۲ساعت بتاتو تکرارکن اگه دوبرابرشد عالیه

مبارکه 🌱
خوب باردار هستی عزیزم
ولی هنوز چون خیلی کوچیکه توی سونو مشخص نمیشه

موعدت چندم بود؟ منم بتام۲۰۰بود فردای موعد، شنبه سونو دارم

عزیزم ضخامت اندومتر چند بود

سلام عزيزم روز چندي؟ مباركههه

سوال های مرتبط

مامان نی نی خوشکله مامان نی نی خوشکله هفته نهم بارداری