۳ پاسخ

منم سزارینی هستم سومین بار بعداززایمانم همچنان خونریزی ام شدید

آره واسه من که خیلی شدید بود همش دو تا نوار میذاشتم

بله عزیزم اگر بیشتر از ده روز شد مفنامیک اسید بخور هشت ساعت

سوال های مرتبط

مامان پناه🩷 و پاشا🩵🧿 مامان پناه🩷 و پاشا🩵🧿 ۵ ماهگی