سلام مامانا بنظرتون اسم مهدیسا قشنگه؟

۸ پاسخ

تلفظش سخته

انگار داری چندتا مهدیس و صدا میکنی بازم سلیقه ایه ولی خوب نیست

به اندازه ی تموم مامانایی که اینجا هستن سلیقه وجود داره.اگه خودتون دوسش دارین اصلا از کسی نظر نپرسین

میشه تاپیک منم جواب بدیذ برای اسم نظر خواستم؟؟

هرچی خودت دوست داری، بذار
❤️

مهدا قشنگ تره به نظرم

با کمال احترام و ادب نه عزیزم قشنگ نیست ولی هرچند سلیقه خودتون بیشتر ملاک

با احترام نه
اسم های خیلی قشنگ تری هست

سوال های مرتبط

مامان آراد🐾 مامان آراد🐾 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسرام و دخملم💕 مامان پسرام و دخملم💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدجان مامان محمدجان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مهوا مامان مهوا ۵ ماهگی
مامان هایلین کوچولو مامان هایلین کوچولو ۶ ماهگی
مامان تودلی🌸💗 مامان تودلی🌸💗 هفته سی‌ام بارداری
مامان دیلان 🩷👧🏻 مامان دیلان 🩷👧🏻 ۸ ماهگی
مامان هایلین کوچولو مامان هایلین کوچولو ۶ ماهگی
مامان مورچه مامان مورچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی کوچولو🍓 مامان توت فرنگی کوچولو🍓 هفته سی‌ام بارداری
مامان علی مامان علی هفته سی‌وهفتم بارداری