تلفظش سخته
انگار داری چندتا مهدیس و صدا میکنی بازم سلیقه ایه ولی خوب نیست
به اندازه ی تموم مامانایی که اینجا هستن سلیقه وجود داره.اگه خودتون دوسش دارین اصلا از کسی نظر نپرسین
میشه تاپیک منم جواب بدیذ برای اسم نظر خواستم؟؟
هرچی خودت دوست داری، بذار
❤️
مهدا قشنگ تره به نظرم
با کمال احترام و ادب نه عزیزم قشنگ نیست ولی هرچند سلیقه خودتون بیشتر ملاک
با احترام نه
اسم های خیلی قشنگ تری هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.