مامانا بنظرتون اسم آدلیا قشنگه یا هانیس؟

۵ پاسخ

هیچکدام‌ با عذرخواهی فراوان یه اسمی انتخاب کنید بچه بزرگ شد بتونه بگه اسمم چیه

از نظر من هانیس زیبا تره

به‌نظرم آدلیا چون معنیش واضح‌تره
هانیس حالت استعاره‌ای داره

آدلیا یکم سخته هانیس خوبه

چنتا اسم دختر پیشنهاد بدید

سوال های مرتبط

مامان هامین🩵و هانا🩷 مامان هامین🩵و هانا🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی کوچولو🍓 مامان توت فرنگی کوچولو🍓 هفته سی‌ام بارداری
مامان محمدجان مامان محمدجان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مهوا مامان مهوا ۵ ماهگی
مامان هایلین کوچولو مامان هایلین کوچولو ۶ ماهگی
مامان تودلی🌸💗 مامان تودلی🌸💗 هفته سی‌ام بارداری
مامان دیلان 🩷👧🏻 مامان دیلان 🩷👧🏻 ۸ ماهگی
مامان هایلین کوچولو مامان هایلین کوچولو ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آراد🐾 مامان آراد🐾 هفته بیست‌وهشتم بارداری