شاهان قشنگتره و بروز تره بنظرم
خیلیم قشنگه ربطی به قدیمی بودن نداره مهم اینکه به دل بشینه
نمیدونم چرا انقد همه تاکید دارن اسم جدید بزارن بعد همون اسم هارو با تغییر خیلی کوچیک میگن خوبه! به نظرم شاهین از شاهان و شاهوین خیلی روان تر و قشنگ تره
به نظرم خیلی اسم قشنگیه
شاهیار
قشنگ هست ولی بگردی قشنگ ترم پیدامیکنی
قشنگه شاهوین هم هست جدیدترش
شایان م قشنگه
قشنگه ولی قدیمی شده کمی
شوهر من گیر داده بود که بذاریم شاهین با زور و زحمت از سرش انداختم 😂 قدیمیه عزیزم
قشنگههه
با احترام قدیمی.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.