سلام مامانا بنظرتون اسم شاهین قشنگه؟یا ن

۱۲ پاسخ

شاهان قشنگتره و بروز تره بنظرم

خیلیم قشنگه ربطی به قدیمی بودن نداره مهم اینکه به دل بشینه

نمیدونم چرا انقد همه تاکید دارن اسم جدید بزارن بعد همون اسم هارو با تغییر خیلی کوچیک میگن خوبه! به نظرم شاهین از شاهان و شاهوین خیلی روان تر و قشنگ تره

به نظرم خیلی اسم قشنگیه

شاهیار

قشنگ هست ولی بگردی قشنگ ترم پیدامیکنی

قشنگه شاهوین هم هست جدیدترش

شایان م قشنگه

قشنگه ولی قدیمی شده کمی

شوهر من گیر داده بود که بذاریم شاهین با زور و زحمت از سرش انداختم 😂 قدیمیه عزیزم

قشنگههه

با احترام قدیمی.

سوال های مرتبط

مامان ماهورا و جوجه💙 مامان ماهورا و جوجه💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نفسام مامان نفسام هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امیرعباس و یاس مامان امیرعباس و یاس ۹ ماهگی
مامان آبتین❤️آیلین مامان آبتین❤️آیلین ۳ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تودلی🌸💗 مامان تودلی🌸💗 هفته سی‌ام بارداری