سلام مامانا میگم بنظرتون اسم یاس قشنگه؟؟

۱۱ پاسخ

قشنگه عزیزم

سلام عزیزم به تنهایی زیباست ولی به نظرم کسی بخواد بگه خانوم یاس یا یاس خانوم یا یاس جان تلفظش سخت میشه

آره عزیزم

نه.

ب نظر من قشنگه ولی واسه صدا زدن آواش یجوریع

اره خیلی

نه

عالی قشنگه 😍

قشنگه

اره قشنگه

بنظر من نه

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق🎀 مامان مامان فندوق🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدجان مامان محمدجان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تودلی🌸💗 مامان تودلی🌸💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان حلما آریا مامان حلما آریا ۱ ماهگی
مامان جوجو رادوین مامان جوجو رادوین ۱۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۰ ماهگی