مامانا بنظرتون اسم سهند قشنگه ؟

۶ پاسخ

من دوست داشتم اسم پسرمو بذارم
چون اسم خودم سارااسم شوهرم سیامک ولی مادر شوهرم می‌گفت بنیامین نخواستم پاشو بشکونم
چن بارهم قرعه انداختیم بنیامین دراومد

یکم قدیمیه ولی قشنگه

نه زیاد

آره خیلی

اره

آره عزیز

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان حلما آریا مامان حلما آریا ۱ ماهگی
مامان سهیل و سامین❤ مامان سهیل و سامین❤ ۷ ماهگی
مامان امیرعباس و یاس مامان امیرعباس و یاس ۹ ماهگی
مامان ماهورا و جوجه💙 مامان ماهورا و جوجه💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان سهند مامان سهند ۱۲ ماهگی
مامان جوجوچشم زیتونی مامان جوجوچشم زیتونی ۹ ماهگی
مامان محمدجان مامان محمدجان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نمکدون مامان نمکدون هفته بیست‌وهشتم بارداری