مامانا بنظرتون اسم آرکو قشنگه یا نه

۱۰ پاسخ

بااحترام خوشم نیومد

نه گلی

عزیزم هیچ اسمی سلیقه همه نیس اگه از نظر خودتون و همسرتون قشنگه و به فامیلی بچه میاد خب همینو بزارین ولی اگه میخواین نظر شخصی بقیه رو هم بپرسین راستش از نظر منم قشنگ نیس

سلیقه من نیست

نه بنظرم اصلا

دیاکو قشنگ تره

اره خوشگله و کوتاه

قشنگه من دوس دارم

من اسمای خاص دوست دارم بنظر من بله قشنگه

من با خودم اینجور میگم
فکر کن بزرگ شه
صداش بزنن
اقا آرکو
قشنگه؟!

سوال های مرتبط

مامان جوجو کوچولو ❤️ مامان جوجو کوچولو ❤️ ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۷ ماهگی
مامان حلما آریا مامان حلما آریا ۱ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌وششم بارداری