اسم آیدن یا آرن قشنگه بنظرتون؟

۷ پاسخ

سلام عزیزم
من یکی از تاپیک های قبلی شمارو دیدم
با فولیکول ۲۶ باردار شدید شما؟
منم فولیکول ۲۶ دارم اونم ۶ تا آمپول آزادسازی زدم ولی هوش مصنوعی و گهواره خیلی ترسوندن که یا بارداری اتفاق نمیوفته یا چند قلو میشه🥲

آیدن

من میخام بزارم آرن😍😍😍

بنظرم یه اسمی بذار فردا بزرگ شد مسخرش نکنن
معمولا واسه پسر دوستاش مسخره میکنن یا همکلاسی هاش
خیلی مهمه اسم پسر انتخاب کردم
با احترام نه آرن قشنگه نه آیدن
هنوز خیلی وقت داری بگرد بازم دنبالِ اسم

آرن قشنگه

آرن قشنک تره 🥰
اگه دوست داری بیا تو کانال برات نظرسنجی بذارم
مامان جون من تو بله یه کانال درست کردم که هر روز هر چی اسم سرچ میکنم با معنی و ریشه اسم داخلش میذارم. اگر نیاز به نظرسنجی بین چندتا اسم داشتی هم برات میذارم اونجا. شاید به دردت بخوره
انشالا نینی رو به سلامت بغل بگیری 💚
آیدی کانال:
@nininaam
یه کانالم برای معرفی سایت‌ها و سیسمونی فروشی‌های خوب زدم که هر کی از هر جا خرید داشته و راضی بوده معرفی میکنه، شاید بتونیم به هم کمک کنیم تو این شرایط اقتصادی بهترین‌ها رو واسه تودلی‌هامون فراهم کنیم
😊
هر چی هم خودم در مورش تحقیق میکنم برای خرید که چی رو از چه برندی بخرم، اونجا میذارم که مامانا استفاده کنن
لیست ضروریات سیسمونی رو هم با توضیحش گذاشتم
آیدی کانال:
@ninisismooni

آرن.

سوال های مرتبط

مامان BABY 👶💙 مامان BABY 👶💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نورا 🎀 مامان نورا 🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 👶🏻آرن🩵 مامان 👶🏻آرن🩵 ۱ ماهگی
مامان نیلا👼🏻 و آرن👶🏻 مامان نیلا👼🏻 و آرن👶🏻 ۹ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی