بنظرتون اسم علیهان قشنگه؟😍
یا محمدرضا

۱۲ پاسخ

محمد رضا

صددرصد علیهان 😌اسم پسر اولم علیهان دومی هم اگ خدا بخاد شاهان

ولی اینو بگم علیهان شناسنامه نمیشه گذاشت من تو شناسنامه علی گذاشتم ب کسی هم نگفتم همه علیهان صدا میکنیم

من محمدرضا میذارم
ولی علیهان هم قشنگع مونده ب دلت

علیهان

من از اول میگفتم پسرداربشم اسمش و میزارم محمدرضا. قسمت نشد

علیهان😍 با معنی قشنگش

محمدرضا......

محمد رضا

آره قشنگه

علیهان

علیسان🫠

علیهان قشنگه علیسان هم عالیه

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🩵 مامان جوجه کوچولو🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ودوم بارداری