ارین و ادرین
من خودم به شخصه آرینو خیلی دوسدارم
آرن خیلی قشنگ تره
حالا بستگی به معنی ام داره
دیار و ادرین خیلی خاص و گوش نوازه و زیاد هم نیست خداروشکر
الان اسم دختر هم هست این اسم های دوگانه خوب نیست دیار قشنگه
آرن. خیلی قشنگه
دقت کن معنی قشنگی داشته باشه
دیارو آرن
من یه دانش آموز دارم اسمش آدرین هست. و خب نسبت به این اسم یکم جهت گیری دارم. فکر کنم کارِن قشنگ باشه.
من از اسم دیار خیلی خوشم آمد
حقیقتش خواستم برا پسرم بذارم
پدرش مخالفت کرد تصمیم گرفتیم یه اسم دیگه براش انتخاب کنیم
هیمن😍چون احتمالا منم اسم پسرمو هیمن بزارم بنظرم قشنگ ترینه
ارن و دیار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.