مامانا کدوم اسم قشنگه،آرن آرین دیار هیمن آلان آدرین

۱۲ پاسخ

ارین و ادرین

من خودم به شخصه آرینو خیلی دوسدارم

آرن خیلی قشنگ تره
حالا بستگی به معنی ام داره

دیار و ادرین خیلی خاص و گوش نوازه و زیاد هم نیست خداروشکر

الان اسم دختر هم هست این اسم های دوگانه خوب نیست دیار قشنگه

آرن. خیلی قشنگه

دقت کن معنی قشنگی داشته باشه

دیارو آرن

من یه دانش آموز دارم اسمش آدرین هست. و خب نسبت به این اسم یکم جهت گیری دارم. فکر کنم کارِن قشنگ باشه.

من از اسم دیار خیلی خوشم آمد
حقیقتش خواستم برا پسرم بذارم
پدرش مخالفت کرد تصمیم گرفتیم یه اسم دیگه براش انتخاب کنیم

هیمن😍چون احتمالا منم اسم پسرمو هیمن بزارم بنظرم قشنگ ترینه

ارن و دیار

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان Arad مامان Arad هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نارگیل🥥 مامان نارگیل🥥 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۴ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار هفته سی‌ونهم بارداری
مامان BABY 👶💙 مامان BABY 👶💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان حامی مامان حامی ۱۱ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ودوم بارداری