سلام عزیزان یه نظر میخواستم بین این دو اسم
ارین
یا
ادرین

۱۲ پاسخ

آدرین تا ابد😍😍😍من اگر پسر بود صد درصد آدرین میزاشتم

آرین

آدرین

آرین خیلی قدیمی و تکراری شده آدرین قشنگه

ارین قشنگه
فامیل ما پسرشو گذاشته ادرین ۲مدل تلفظش میکنن بچه اذیته مامان باباشم هی باید به بقیه بگن چطوری تلفظ کنین
یکم سخته توو دهن نمیچرخه

آرین

آرین.

آرین

ارین

آدرین

آرین .

ادرین

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری
مامان ناردونه مامان ناردونه ۱۳ ماهگی
مامان نخود 🩵 مامان نخود 🩵 ۱ ماهگی