مامانا بنظرتون اسم پسر بابک قشنگه؟

۱۶ پاسخ

نهههه

قدیمیه😕

زیادی قدیمیه،،

مهم اینه خودت دوس داشته باشی

سلیقه ایه عزیزم.من کلا اسمهای اصیل ایرانی رو دوست دارم چون ازچندصدسال قبل تاالان همیشه نام گذاری میشن.

بنظرمن که خوبه اسم پهلوانان کشورمون هست بنظرم مهمتراز همه چی اینه که اسم معنی خوب داشته باشه و اصالت ایرانی داشته باشه

بابک
پیوندتان مبارک

ننننننننن

صب داشتم فکر میکردم به نظرم نوید اسم قشنگیه فعلا مطمعن نیستم

دیشبم همسرم چندتا اسم گفت بابک هم گفت بش گفتم نه به دلم نیس

ن خیلی قدیمیه بد بدرد ادم بزرگ میخوره نه بچه

نه اسم زیاد هست عزیزم اگر هم میخوای جدید نباشه از قدیمیا قشنگ زیاد هست
مثل دانیال مهیار کیارش

نه اصلا🥴

نههههه😕

بد نیس

هرچی که دوس داری بزار.

سوال های مرتبط

مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه ۲ ماهگی
مامان شروین مامان شروین ۶ ماهگی
مامان پسته مامان پسته هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نفسام مامان نفسام هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۷ ماهگی
مامان هیراد 💙 مامان هیراد 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فراز مامان فراز روزهای ابتدایی تولد