مامانا بنظرتون اسم یزدان قشنگه ؟؟؟

۹ پاسخ

چون میخوام با یاسین جور بشه میخوام بزارم یزدان خیلی ها میگن قدیمی شده اما معنیش و خودش هنوزم قشنگه

قشنگخ

خیلی قشنگه 😍
منم دلم میخواد بزارم
بین یوسف و یزدان موندم کدومو بزارم😅

قدیمی شده

اره قشنگه

به نظر من خیلی قدیمیه

نععععع

اره خیلی قشنگه

قدیمی شده خیلی

سوال های مرتبط

مامان تودلی🌸💗 مامان تودلی🌸💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هایلین کوچولو مامان هایلین کوچولو ۶ ماهگی
مامان امیرعباس و یاس مامان امیرعباس و یاس ۹ ماهگی
مامان ماهورا و جوجه💙 مامان ماهورا و جوجه💙 هفته سی‌وششم بارداری