قشنگه ولی ادم یاد وازلین میفته
رزلین هم قشنگه گلم
از نظر من نه
به نظرم شیک و خاص و تکه👌🩷
قشنگه ولی من یاد ازراعیل افتادم😂
عزیزم هر اسمی که به نظر تو و باباش قشنگن بزارید به نظر بقیه هم کاری نداشته باشید مهم اینه مامان بابای بچه دوست داشته باشن اسم نینی و 🩷🩷🩷🩷💕💕💕🤰🏾
با احترام نه عزیزم .
الارز قشنگتره باز
اره خاصه و رمانتیک
اسميه كه كمتر به گوش خورده
معنيش چي ميشه عزيزم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.