مامانا بنظرتون اسم رزالین قشنگه؟

۹ پاسخ

قشنگه ولی ادم یاد وازلین میفته

رزلین هم قشنگه گلم

از نظر من نه

به نظرم شیک و خاص و تکه👌🩷

قشنگه ولی من یاد ازراعیل افتادم😂

عزیزم هر اسمی که به نظر تو و باباش قشنگن بزارید به نظر بقیه هم کاری نداشته باشید مهم اینه مامان بابای بچه دوست داشته باشن اسم نینی و 🩷🩷🩷🩷💕💕💕🤰🏾

با احترام نه عزیزم .
الارز قشنگتره باز

اره خاصه و رمانتیک

اسميه كه كمتر به گوش خورده
معنيش چي ميشه عزيزم؟

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دیلان 🩷👧🏻 مامان دیلان 🩷👧🏻 ۸ ماهگی
مامان هایلین کوچولو مامان هایلین کوچولو ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آراد🐾 مامان آراد🐾 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان امیرعباس و یاس مامان امیرعباس و یاس ۹ ماهگی
مامان پسرام و دخملم💕 مامان پسرام و دخملم💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی کوچولو🍓 مامان توت فرنگی کوچولو🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجوچشم زیتونی مامان جوجوچشم زیتونی ۹ ماهگی
مامان محمدجان مامان محمدجان هفته سی‌وچهارم بارداری