سلام خوبین.دخترا اسم 🌸یاس🌸 قشنگه؟

۱۰ پاسخ

بله خیلی قشنگه
اسم دختر خواهر من پریاسه 🥰
تلفظش همون پری یاسه

اسم دختر دوست من یاس هستش همه یاسی صداش میکنن

خیلی قشنگه لطیفه ارومه دخترونس

نه اصلا

خیلی قشنگه
ولی من به این فکر می‌کنم، بزرگ که شد بخوای خانم یادجان اول اسمش بذاری، یجوری میشه.
یاس خانم؟ خانم یاس؟
نور هم همینجوریه. دوتاشونم خیلی قشنگن😅

خعلیی

آره عزیزم

اره😍خیلی

خیلییییی

خیلیییی🥺

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس و یاس مامان امیرعباس و یاس ۹ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رنگین کمون💞 مامان رنگین کمون💞 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آوا مامان آوا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فسقلی 🩷🎀 مامان فسقلی 🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجو رادوین مامان جوجو رادوین ۱۱ ماهگی
مامان kiyan مامان kiyan ۱۰ ماهگی
مامان امیر 💙 آراد 🩵 مامان امیر 💙 آراد 🩵 ۹ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۰ ماهگی
مامان بنیسا مامان بنیسا ۶ ماهگی