بله خیلی قشنگه
اسم دختر خواهر من پریاسه 🥰
تلفظش همون پری یاسه
اسم دختر دوست من یاس هستش همه یاسی صداش میکنن
خیلی قشنگه لطیفه ارومه دخترونس
نه اصلا
خیلی قشنگه
ولی من به این فکر میکنم، بزرگ که شد بخوای خانم یادجان اول اسمش بذاری، یجوری میشه.
یاس خانم؟ خانم یاس؟
نور هم همینجوریه. دوتاشونم خیلی قشنگن😅
خعلیی
آره عزیزم
اره😍خیلی
خیلییییی
خیلیییی🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.