سلام مامانا اسم عمادرضا قشنگه؟؟

۱۷ پاسخ

راستشو بخوای نه

هرکسی سلیقه ای داره
ولی خب اسم قشنگ خیلی هست
این اسم توی سلیقه ی من نیست من همیشه میگم اسم بچه باید یکی باشه دو اسمی نباشه

با احترام
عماد و رضای خالی خوبن ولی عمادرضا جالب نیس البته کاملا سلیقه ای هستا
ولی هرچی میخایت صدا کنین همونو شناسنامه بگیرین عمادرضا بگیرین و عماد صداش کنین فردا تو مدرسه و... اذیت میشه الان دیگه این کارو نمیکنن

عماد ب تنهایی و رضا ب تنهایی قشنگن

نه عزیزم 👎
اصلا نشنیدم تا حالا

عماد رضا آدم فک میکنه میخوای بگی امام رضا

امید رضا قشنگ تر از عماد رضاعه

یا عماد بزار یا رضا

عماد و با یک چیز دیگه ترکیب کنی بهتره

قشنگ عزیزم

منم میخاسم بزارم عماد بعد شوهرم میگف بزاریم عمادرضا ولی الان سر اسم علی توافق کردیم😍

سلیقه من نیست

سلیقه ایه عزیزم
من که مورد پسندم نیست ولی خودت دوست داری بزار بچه توعه به هر حال

ن قشنگ نیست😑

نوووو

نه حقیقتا

نه اسم های ترکیبی قشنگ تر هست

سوال های مرتبط

مامان بنیسا مامان بنیسا ۶ ماهگی
مامان جوجه رنگی 🧚 مامان جوجه رنگی 🧚 ۱۳ ماهگی
مامان امیرعباس و یاس مامان امیرعباس و یاس ۹ ماهگی
مامان نیلا😍🥹🧿 مامان نیلا😍🥹🧿 ۸ ماهگی
مامان محمدجان مامان محمدجان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان یه جیگر مامان مامان یه جیگر هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پارلا و آریا مامان پارلا و آریا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هیراد مامان هیراد هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هانا مامان هانا ۱۰ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان آنیل🧸🤎 مامان آنیل🧸🤎 ۴ ماهگی