مامانا به نظرتون اسم یاس یا آوا

۱۱ پاسخ

یاس قشنگ تره

هیچکدوم

آوا....

آوا....

یاس قشنگتره

بااحترام هیچکدوم

یاس قشنگ‌ تره

یاس😍

آوا بهتره یاس انگار یکم بلاتکلیفه😅
و انگار مخفف یاسمن،یاسمینِ

یاس خیلی قشنگه فقط انکار تو صدا زدن سخت میشه مثال یاس خانم یا یاس جون
فک کنم همه برای سهولتش یاسی صدا بزنن. اگر مشکلی ندارید با یاسی همون یاس خیلی زیباس

یاس 🥰

سوال های مرتبط

مامان آوا مامان آوا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آنیل🤍👧🏼 مامان آنیل🤍👧🏼 ۵ ماهگی
مامان ارمیاجون مامان ارمیاجون هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق ✨️🩷 مامان فندوق ✨️🩷 هفته چهلم بارداری
مامان کوچولو🍓 مامان کوچولو🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آوا🩷 آرن💙 مامان آوا🩷 آرن💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان امیرعباس و یاس مامان امیرعباس و یاس ۹ ماهگی