یاس قشنگ تره
هیچکدوم
آوا....
آوا....
یاس قشنگتره
بااحترام هیچکدوم
یاس قشنگ تره
یاس😍
آوا بهتره یاس انگار یکم بلاتکلیفه😅
و انگار مخفف یاسمن،یاسمینِ
یاس خیلی قشنگه فقط انکار تو صدا زدن سخت میشه مثال یاس خانم یا یاس جون
فک کنم همه برای سهولتش یاسی صدا بزنن. اگر مشکلی ندارید با یاسی همون یاس خیلی زیباس
یاس 🥰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.