بنظر شما اسم دختر آوا قشنگتره یا یاس

۷ پاسخ

آوا.

اسم پسرم آرات اسم دخترمو آوا میذارم

آوا قشنگتره

آوا

قطعن یاس😍😍😍

پریاس هم قشنگه

یاس.

سوال های مرتبط

مامان رنگین کمون💞 مامان رنگین کمون💞 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخملم مامان دخملم روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس و نلین مامان نفس و نلین ۱ ماهگی