۲ پاسخ

مث کیکای معمولی فقط آب نداره هویجمم بعداز رنده ابشو فشار میدم میگیرم گردو هم میزنم

کیک هویچ من با پودر کیکای بیرون درست میکنم همون دستور رو جعبه‌اش +هویج رنده شده ریزز با گردو خورد شده و دارچین تو فصل سرما واقعا خیلی خیلی خوشمزه‌اس

سوال های مرتبط