خانوما قد بچم دوماهگی 57 هس قد بلنده ؟

۵ پاسخ

واسه من 62

من پسرم ۶۰بود قدش گفت خوبه قدش متوسطه ،،

بله عالیه

ازه قدش خیلی خوبه.
منم دخترمو امروز بردم.وزنش ۶ کیلو بود و قدش ۶۰ سانت.
البته خانواده همسرم همشون قد بلند هستن

پسر منم دیروز رفتم بهداشت ۵۸بود گفت عالیه

سوال های مرتبط

مامان شکر پرتقالی👶 مامان شکر پرتقالی👶 ۱۴ ماهگی
مامان ایهان 🥰 مامان ایهان 🥰 ۳ ماهگی
مامان عشقای من🩵🩵 مامان عشقای من🩵🩵 ۲ ماهگی
مامان یکی یدونه مامان یکی یدونه ۱۴ ماهگی