۶ پاسخ

وزن تولد دخترم ۳ کیلو بود و دوماهگی ۵۱۰۰
ماشاءالله وزنش خوبه نگران نباش فدات

خیلی خوبه عزیزم
پسرمنم وزن تولدش ۳۴۵۰ بود
دوماهگی ۵۳۰۰

بچه که ۶ ماهش میشه میگن باید ۲ برابر وزنی که به دنیا اومده بشه واسه شما خوبه

منم وزنش امروز ۶ کیلو بود
اره خوبه گلم

من وزن تولد ۲۹۸۰ دوماهگی۵۷۰۰

خیلی خوب بوده عزیزم من پسرم چهار کیلو به دنیا اومد دو ماهگی ۵۸۰۰ بود

سوال های مرتبط

مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی
عسلچه🥹❤🧿 عسلچه🥹❤🧿 قصد بارداری