۹ پاسخ

عزیزم اصلا وزن بچتون با بقیه مقایسه نکن مادر با مادر .ژن با ژن فرق داره جاری من ۳۶ هقته رفت سونو بچش ۱۵۰۰ بود ۳۷ هفته و خورده بدنیا اومد ۳۴۰۰ بود من ۲۶ هفته رفتم بچم ۱۵۰۰ الان بعد تعطیلات باید بعدی برم ببینم وزنش چنده ببین ممکنه بچه شما هفته آخر یهو رشد کنه خیلی از بچها اینجورین استرس نداشت باش اگر دکتر بهت چیزی نگفته پس آروم باش

منم امروز سونو وزن دارم خیلی استرس دارم میشه برام دعا کنید🥹🙏

منم ۱۵۳۳ بود دیروز رفتم سنو ۳۰هفته ۳ روز بودم استرس گرفتم مشکل نداشته باشه بچم تغذیمم خوبه نمیدونم چرا باز وزنش کم

وزنش کمه صدک ۱۰پایینه چیزای مقوی بخور

وزن بچه هاتون رو با هم مقایسه نکنید فقط، استرس میگیرید. بدن با بدن و جنین با جنین فرق داره. ایشالا همشون سالم باشن.

منم همین بود ولی صدک ۵۰

چرا همه وزن بچه هامون کمه

وزنش کمه زیاد نه ولی

یعنی رو صدک 10 هست بین ده درصد بچه ها هست وزنش کمه

سوال های مرتبط