۶ پاسخ

این سفارشای من امروز رسیدن راضی ام
اغوشی هم گرفتم ازشون خوب بوده

تصویر

اره من خرید کردم نسبت ب قیمتایی که داره خوبه

اره خوبه

ادرس سایتش و میذاری عزیزم

من ازش یدونه بالشت شیر دهی‌خریدم و کلاه که دوسمتش پاپیون داره تو سایتش کیفیتش عالی بود

من دیروز سفارش دادم هنوز دستم نرسیده ولی دوستام سفارش میدن همیشه راضی هستن

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد