ساک پسری رو بستیم 🥹🩵😍

تصویر
۱۸ پاسخ

بسلامتی
قرآن و شیرخشک و مای بیربی هم بزار

حوله هم نیازه واسه نی نی برداریم

بسلامتی عزیزم

عزیزم به خیر باشه❤️🥰

کی بشه منم ساک بچینم🥹

بسلامتی و دل خوش
برای منم دعا کن مامان گلی🩷🎀🥹

مبارکه

به سلامتی عزیزدلم

خیلی خوشگلن انشاالله با سلامتی

ب سلامتی و دل خوش گلم ایشالله راحت فارغ شی 💋😍

ای خدااا چ ناز بلا
منم امروز لباس هاشو شستم🥲

بسلامتی
چند هفته و چند رو نامه سز بهتون دادن

به سلامتی عزیزم مبارکه

عاقا فلاکس و چرا باید برداریم؟

به سلامتی عزیزم

قنداق سویسی نیاز نیست فرهنگی ببر

اوخیی عزیزم مبارکش باشه ایشالا همه نی نی ها سلامتی دنیا بیان🤲

بسلامتی و دل خوش

سوال های مرتبط

مامان شاهوین مامان شاهوین ۴ ماهگی
مامان کایان 👶🏻💙 مامان کایان 👶🏻💙 ۲ ماهگی
مامان لیام مامان لیام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هلما و تو دلی🩵 مامان هلما و تو دلی🩵 روزهای ابتدایی تولد