ساک من و نورا جون
ساکمون هم بستیم😍

تصویر
۱۵ پاسخ

به سلامتی و دل خوش عزیزم ❤😍

چه حیف

بسلامتی ایشالا 😍

اخهههه 🥺برا منم دعا کن تا ۳۸ هفته بسلامتی برسونم

من چرا استرس گرفتم 😆

مامانه نورا صندلیشو از کجا گرفتین

به سلامتی عزیزم
برای خودت چیا گذاشتی؟
و اینکه برای بچه پتو هم گذاشتی یا همون دورپیج کافیه؟

عزیزم بسلامتی انشاالله

بسلامتی 😊😊
منم اسم دخترم رو نورا میخوا بذارم ☺️

ایشالا به سلامتی

به سلامتی و دل خوش

ای جان
به سلامتی عزیزم🌸👼🏻

ای جااااانم انشاالله به سلامتی بغل بگیریش😍🥹💗

عزیزم بسلامتی بغل بگیریش

بسلامتی انشالا 😍😍

سوال های مرتبط

مامان کارن🐣 مامان کارن🐣 ۲ ماهگی