امشب ساک نورا خانمو بستم😍😍😍😍😍

۱۱ پاسخ

بسلامتی عزیزم مبارک باشه بخوشی انشالله

الهیییی مبارکهههه

منم حوصله کنم این هفته لباساش رو بشورم و ببندم🥲

چه حس خوبی😍😍 ایشالله به سلامتی و شادی بغلش بگیری🥳

وای دمت گرم من هنوز نبستم

میشه ساکشو بزاری ببینم اگ اشکال نداره🥰

انشاالله ب سلامتی و شادی نی نی نازتو بغل بگیری 😍❤️برای ما هم دعا کن

ب سلامتی انشالا بغلش کنی

بسلامتی عزیزممم
انشاالله منم برسم زودتر

بشادی بغلش بگیری عزیزم

منم تو این هفته می‌بندم😍🥺✨

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۴ ماهگی
مامان محمدرضاو زهرا مامان محمدرضاو زهرا ۹ ماهگی
مامان آدریان🤍 مامان آدریان🤍 ۱ ماهگی
مامان جانا آریا مامان جانا آریا ۵ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم ۴ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان روزهای ابتدایی تولد