بلاخره ساک بچه رو بستم

تصویر
۱۱ پاسخ

به سلامتی منم امشب احتمالا ببندم

مبارک باشه بسلامتی بغل بگیری ....منم امروز همه رو بستم آماده شدم خدا بخواد زود زایمان کنیم

مبارکش عزیزم

عزیزم شما دومی هم طبیعی زایمان کردین نسبت به اولی چجوری بود دردش و چقد کشید؟

منم امروز هم از خودم هم از نی نی😊
فقط امیدوارم تا اخر هفته دیگه بیاد دیگه طاقت ندارم

منم دیروز بستم

انشالله بسلامتی💖

بسلامتییی😊

چی‌گذاشتی من هنوز نبستم‌ به سلامتی

بسلامتی

بسلامتی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان قرصه ماه 🌝 مامان قرصه ماه 🌝 ۴ ماهگی