سلام سلام
بلاخره منم امروز ساک نی نیمو بستم
بمونه به یادگاری ۰۵٫۳٫۲۸

تصویر
۷ پاسخ

مبارکه عزیزم به سلامتی بغلش کنی🤩🤩😍😍👼👼

بسلامتی و دل خوش

بسلامتی

خداااااااااااا چه حس خوبییییییییییییی ایشالا به سلامت و شادی بغلش بگیرییییییییی😍😍😍😍😍😍🩵🩵🩵🩵🩵🩵

این پتو و کیسه خوابی که گذاشتید استارت زردی رو خودتون واسه بچه‌تون زدید
اصلااااا بچه رو گرم نگه ندار اصلاااااا

عزیزم به سلامتی بغلش کنی فقط یه سوال پتوش گرم نیست هوا خیلی گرمه

چی ها گذاشتی عزیز

سوال های مرتبط

مامان قرصه ماه 🌝 مامان قرصه ماه 🌝 ۴ ماهگی
مامان جانا آریا مامان جانا آریا ۵ ماهگی