ساک نینی و خودمو بستم😊

تصویر
۱۱ پاسخ

عزیز دلم انشاالله با دل خوش و سلامتی بچتو بغل بگیری چیا برای خودتو نی نی گذاشتی

واسه نی نیت چیا برداشتی عزیزم

چی برداشتین؟

منی ک هنوز ی دونه جوراب ام نگرفتم🤣🤥

میشه بگی برای خودت چی گذاشتی؟

انشالله بسلامتی ودل خوش عزیزم

چقدر زود عزیزم

با دلخوش انشالله

به سلامتی
منم همین الان بستم

ای جانم🥺❤

چرا اینقدر زود

سوال های مرتبط

مامان همتا و هلنا مامان همتا و هلنا روزهای ابتدایی تولد