۴ پاسخ

عزیزم منم خیلی غصه میخوردم برای وسایل ولی اصلا ناراحت نباش خدا روزی رسونه درست میشه ...مهم اینه سلامت بدنیا بیاد و خودتم سالم باشی🥰

خب چرا چیزی نداره ؟ینی نخریدی هنوز؟

مثلا چی نداره عزیزم منظورت چیه🙄

ینی چی ک هیچی نداره

سوال های مرتبط

مامان قرصه ماه 🌝 مامان قرصه ماه 🌝 ۴ ماهگی