خانمها راجب شیر خشک بیومیل لطفا بهم میگید ؟

۴ پاسخ

من بیومیل پلاس میدم راضی ام ولی اصلا گیر نمیاد

بازدید گهواره خیلی کمه منم از دیروز هرچی پرسیدم ببینم کیا از این مدل استفاده میکنن کسی جواب نمیده

من ب تجویز دکتر از دیروز دارم میدم قبلا اپتامیل میدادم دفعش زیاد بود وزن دهی هم در حد نرمال بود

شیرخشک خیلی خوبیه به دختر من خیلی میساخت ولی الان اصلا نیست مجبور شدم عوض کنم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۲ ماهگی