۷ پاسخ

۴هانیز از ۴مای بیبی خیلی بزرگتره فکر کنم همون۴بخری اوکیه

ضحی ۸و نیم کیلوعه من هانیز ۴استفاده میکنم

چند کیلوعه از الان 4+ میبندی؟
من الان مثلا براش میبندم

هفت به بالا میتونی چهار هانیز بگیری

۴هانیز بخر چون قواره بزرگه

هانیز چند قیمتش؟

سایز چهار هانیز مثل پنج یا ۴+مای بی بی هست

سوال های مرتبط