عزیزم من شیرخشک نمیدونم چون نمیدم ولی زفلاکس به خودی خودش خطرناک نیست مگر وزن گیری دچار مشکل بشه
رفلاکس هم علایمش خس خس سینه و بینی ها کیپ میشه گاها و ممکنه گاها موقع شیرخوردن اذیت کنن و بالا بیارن شیر رو یا اینکه بفهمی بالا میاره ولی قورتش میده چیزی بیرون نمیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.