۱ پاسخ

عزیزم من شیرخشک نمیدونم چون نمیدم ولی زفلاکس به خودی خودش خطرناک نیست مگر وزن گیری دچار مشکل بشه
رفلاکس هم علایمش خس خس سینه و بینی ها کیپ میشه گاها و ممکنه گاها موقع شیرخوردن اذیت کنن و بالا بیارن شیر رو یا اینکه بفهمی بالا میاره ولی قورتش میده چیزی بیرون نمیاد

سوال های مرتبط