تا ۴۰ روزگی ببر اگه نبردی بعدش بزرگ میشه دست و پا میزنه هم خودت هم بچه اذیت میشه
من۱۸روزگی
پسر اولم ۳۰ روزگی ختنه کردم ادرار اولش ی کم ناله کرد بعد انگار ن انگار راحت بود ب روش سنتی ده سال پیش البته
داییم پزشکه براش انجام داد و خیلی راحت گذشت
۳۸ روزگی فقط اولش گریه کرد و اخرش که حلقه میخاس بیوفته گریه کرد دیگه خداروشکر اذیت نشد
۱۳روزگی
50 روزش بود دیروز ختنه اش کردیم
14روزگی همون ساعت اول جیششو بکنە دیگه نااروم نیس خوب میشە
۴۰ روزگی فقط یه روز ناآروم بود فرداش خوب بود
۳ ماهگی ، قبلش بردم دکتر اطفال گفت زوده
یک ماهه شد ختنه کردم
قبل ۴۰ روز ببر ، چیز خاصی نیست آسونه ،پسر من ۲۳ روزش بود هیچی نفهمید
من پسرم اولمو ۲۱روزش بود ختنه کردم پسر دومم ۳۷روز بود
هرچی کوچیک تر باشن خوبه بزرگ بشه اذیتت میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.