22 روزگی ختنش کردم
پنجاه روزگی دوسه روز اول یکم اذیت داشت ولی هرچی کوچیک تر بهتر و زود خوب میشن
25روزگی
من شنبه ساعت یک و نیم پسرم و باید ختنه کنم اونم به روش سنتی چون پسرم تپله آلتش داخله فقط پوست خالیه با حلقه نمیشد باید سنتی ختنه کنه و خیلیم دلشوره دارم چون منشی زنگ زد گفت پوشک بزرگ باید بگیری با مای بی بی بزرگ که اون پوشک توش جا بگیره که آلتش زیاد حرکت نداشته باشه تا ۱هفته
ولی پسر اولم حلقه بود بی دغدغه بی دردسر
۲۰ روزگی به روش حلقه فقط یک ساعت اول اذیت شد خیلی خوب بود ۱۰ روز بعدشم حلقه افتاد
33روزگی ختنه به روش حلقه خیلی خوب بود اصلا اذیت نشد 6روزه هم حلقش افتاد فقط همون موقع ختنه خیلی گریه کرد بعدش دیگه کلا عادی بود
18روزگی
پسرمن چون بایدعمل میشد۷ماهگی بابیهوشی ختنه شد ن خیلی اذیت نداشت برای ختنه.چون چهار دیت وپا میرفت یکممراقبت میخواس وگرنه دردنداشت
35روزگی به روش حلقه خیلی راحت و خوب بود فقط موقع عملش گریه کرد وقتی آوردنش بیرون بخاطر استامینوفن فقط میخوابید
۱ماه و۱۸روزش بود خیلی راحت بود
۲ ماهگی تقریبا اره یه چند ساعت اول اذیت بود خیلی بعد از ادرار اول و دوم کمی بهتر شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.